I. Postanowienia ogólne

1. Właścicielem sklepu jest firma:

QUINT
www.quint.com.pl

82-420 Ryjewo, Grunwladzka 42

Nip:  PL 581 183 28 89

Regon: 221126129

 

2. Firma QUINT prowadzi sprzedaż wysyłkową na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i Europy.

Adres do korespondencji: QUINT poker-sklep.pl , ul. Grunwaldzka 42/9, 82-420 Ryjewo

Adres do zwrotu towaru:  QUINT poker-sklep.pl, ul. Grunwaldzka 42/9, 82-420 Ryjewo

KONTA BANKOWE – Dane do przelewów

Quint poker-sklep.pl Piotr Maliszewski

82-420 Ryjewo, ul. Grunwaldzka 42/9
mBANK: 19 1140 2004 0000 3602 7143 1238

Piotr Maliszewski
82-420 Ryjewo, ul. Grunwaldzka 42/9
PKO BP: 50 1020 5558 1111 1689 1150 0050

 

 3. Zapytania mogą być kierowane na adres poczty elektronicznej info@poker-sklep.pl lub na numer telefonu 792 880 115. Reklamacje należy kierować na adres info@poker-sklep.pl lub do systemu obsługi klienta dostępnego na stronie „www.poker-sklep.pl/kontakt”. Kontakt telefoniczny z obsługą sklepu jest możliwy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00, w soboty od 8:00 do 14:00.

II. Oferta

1. Produkty, prezentowane w Sklepie nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, natomiast określają one zaproszenie do składania ofert przez Zamawiających. Klient dokonując wypełniania Zamówienia za pomocą narzędzi dostępnych na stronie internetowej Sklepu, składa ofertę kupna określonego Towaru na warunkach podanych w opisie produktu.

 2. Ceny towarów podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Produkty oznakowane etykietą „wysyłka do 24h” są realizowane i wysyłane w ciągu 24h od chwili zakupu (lub zaksięgowania wpłaty w zamówieniach o tej formie płatności), z wyłączeniem sobót i dni świątecznych. Czas dostawy jest uzależniony od wybranego przez Klienta spedytora (np. firmy kurierskiej).

3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do limitowania ilości zamawianych Towarów oferowanych w promocyjnych cenach, a także prawo do powodowanego zjawiskami niezależnymi, wycofania ze sprzedaży niektórych produktów znajdujących się na stronie internetowej. Jeżeli zaistnieje sytuacja, w której z przyczyn obiektywnych, zamówionego Towaru nie będzie w magazynie, Klient jest bezzwłocznie informowany o tym fakcie i ma możliwość wyboru między zmianą kupowanego Towaru na inny, dłuższym czasem realizacji (jeśli jest możliwe jego sprowadzenie) lub rezygnacją z Zamówienia.

4. Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby zdjęcia, opisy i dane techniczne umieszczonych w Sklepie produktów, były najbardziej jak to możliwe, zgodnie z rzeczywistością. W przypadku niewykluczonej zmiany niektórych parametrów technicznych przez producenta lub zmiany ceny produktu, pracownik obsługi jest zobowiązany do natychmiastowego poinformowania Klienta i umożliwienia wycofania Zamówienia.

5. Znaczna część asortymentu - zwłaszcza stoły do pokera - jest ze względów transportowych wysyłana w stanie wymagającym samodzielnego montażu. Do tych oraz innych produktów dołączona jest instrukcja montażu/obsługi.

                                     III. Przyjmowanie zamówień

1. Zamówienia można składać na jeden z następujących sposobów:

  •  poprzez stronę internetową Sklepu
  •  wysyłając e-mail na adres kontakt@poker-sklep.pl
  •  telefonicznie w godzinach pracy obsługi Sklepu
  •  za pomocą komunikatora internetowego

2. Podczas składania Zamówienia wymagane jest uzupełnienie:

  •  imienia i nazwiska odbiorcy
  •  dokładnego adresu dostawy
  •  numeru telefonu kontaktowego
  •  adresu e-mail zamawiającego

3. Dokonywanie Zamówień w Sklepie jest możliwe 24 godziny na dobę przez wszystkie dni w roku, natomiast ich realizacja odbywa się w godzinach określonych w formularzu zamówienia

4. Zamawiający ma możliwość wyboru formy płatności między zapłatą przy odbiorze (tzw. płatność za pobraniem),  przedpłatą na konto (przelew bankowy) oraz za pośrednictwem serwisu moneybookers.com.W przypadku niektórych opcji dostawy, ze względu na ich specyfikę płatność przy odbiorze może być niedostępna.

IV WYMIANA ORAZ ZWROTY

Na naszych aukcjach robicie Państwo zakupy bez ryzyka. Istnieje możliwość wymiany większości zakupionych rzeczy. Towar można wymieniać pod warunkiem że nie był używany i jest nienaruszony. Należy również podać powód wymiany, byśmy mogli zaproponować Państwu lepsze rozwiązanie. Koszty wysyłki zwracanego towaru, jak i nowego ponosi Klient. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem.


Produktem, który nie podlega zwrotowi są stoły wielkogabarytowe. Z racji wysokich kosztów transportu z Niemiec, stoły nie podlegają zwrotowi a wiążącym obie strony momentem jest podpisanie faktury po wcześniejszej akceptacji stanu przedmiotu.

Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z akceptacją powyższych punktów regulaminu.